as bra dag!

Dagen började skit bra förutom att jag var orolig över att cilla inte skulle komma idag. haha.
Annars hade jag varit död för länge sen XP
Dagen vart bra med mkt skratt.
Slutet av dagen var ändå bäst!
Jonas och Rickard satt i musikrummet och hade kul.
Jag och cilla gick dit då började allt XD Jonas tar en gitarr och börjar gapa och spela "DET VAR EN KYCKLING SOM HETTE GULLEFJUN (8)"
hahaha. Jävlar asså. Har aldrig garvat så mkt i mitt liv :O
Sedan vart de svenska efter den roliga stunden. Min lärare hade inget vettigt att säga ändå.
Va faan vi hade värsta sagostunden med henne :S hon började läsa i en bok som man inte fattade ngt utav.
Jag, Jonas, Cilla och Rickard började igen och fjolla oss. hahaha. Jonas fick all skit för de XP

Efter skolan hämtade mamma mig (: bruuuum och vägen hem!

Amanda du fattar inte hur mkt jag saknar dig nu :O helvete vad jag längtar tills tiiiiisdag!

<3
Puss

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha! det va en rolig dag fan :D <3

2009-04-23 @ 15:19:14
URL: http://evitahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0