igår och idag!

Igår!
Jag var i skolan på min x-dag (ledig) var där i en timme med diana.
Efter de fick jag vänta på att klockan skulle ticka så jag skulle köra (:
Sen bar de av till Skara. Min älsklingar (Denny&Amanda)! Så sött :)
Vi käkade pizza muuuuums! Denny dissade oss senare. Sen var jag hemma hos Amanda!
Vi spelade guitar hero (ngt liknande de spelet) Jag sög på trummer så jag fik spela el gitarr XD
De var hur kul som helst att träffa dig igen!
Jag älskar dig gumman <33

Idag!
Just nu sitter jag i skolan. Jag väntar på min lektion.
Efter skolan ska de bli utvecklingssamtal. Lilla mamma kmr :D
Sen ska vi hem och jag ska öva inför ett prov imorgon. SUG!

Nu ska jag plugga lite :P kössa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0