riktigt bra dag (:

Idag efter jag kom hem ifrån skolan så fick jag rycket :P
Jag dammsög båda bilarna (min och pappas). Men jag var mkt duktigare än så jag hade en fuktigtrasa och torkade ur hela bilen :D
Så nu e den fin som faan. Känns som ny :D riktigt stolt över mig själv faktiskt.
När jag var färdig gick jag in och satte mig med matten. Jag ska ha prov imorgon. Jag vet i faan hur de kmr att gå eftersom jag inte fattar ett skit av de :S
Haha, hoppas de går bra XP

Men jag hann inte så mkt för att mamma ville att jag skulle följa med mamma ut och gå (:
Det var mysigt vi pratade. Vi har kommit mkt närmare varandra nu. Det känns så jävla skönt!
Så nu sitter jag här och ska spendera resten av dagen/kvällen framför datorn,
Funderar på att fixa min blogg lite mer :P
Haha, har inget liv "nya blogg människan" XD

Imorgon kmr äntligen min älskade denny (: Jag har saknat dig grymt mkt gubben <3
åååh. Jag spricker snart. Jag är ny kär :D yeeeeeey.


Varför känns det som om jag inte räker till?!


mamma var bara tvungen att komma ut med kameran XD
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0