soool!

Idag blir det inte så mkt att göra. Just nu tog jag en paus ifrån solningen.
Min pojk sitter på taket och ska göra i ordning de. För att det är skitigt :P

Vi firade även honom (: han fyller ju år på måndag. Det fick bli lite tidigt.
Haha. Jag e så snäll emot han när det gäller presenten :P
Jag tog en as stor kartong och la två stora stenar där i. ( Jag fick idén ifrån pappa när han slog in en present till mamma för jätte länge sen. Det var skit gulligt. I den kartongen hade han lagt mammas förlovningsring)
Så jag slängde i hur mkt papper (tidningar) + en telefon katalog.
Där i låg det en ask med ett silverhalsband som jag hade köpt (:

Ikväll blir det bara till att umgås med familjen. Min bror ska sova hemma (: de ska bli kul!
Kanske ska bli svamp plockning med ;) Cecilia vad säger du om de då XD

Nu ska jag gå ut och lägga tillbaka mattorna i bilden som är ny tvättade.
Puss puss <3

Jag&mamma solar!  (:



Kommentarer
Postat av: Cilla

ring mig när du kommer så jag vet ;) <3

2009-04-25 @ 16:24:43
URL: http://evitahh.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-25 @ 16:27:19
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0