duscha är härligt...

Just nu har man precis duschat. Så jävla skönt att göra de på kvällen ibland (: men man får vara beredd på att få en jävla morgon frilla men då är de bara att blöta ner de elr duscha igen XP hahaha.
Planer inför imorgon blir att man ska in till stan med morsan för att äta lite mat sen så ska man övningsköra lite med. Så det är gjort de med. Har ju varit ifrån körningen nu. Inte alls bra! Jag måste klara av kortet!
Att det ska vara så jädra pet noga med de där kortet de fattar jag inte. Dom kan väl vara lite snälla elr :O nee då, det går tydligen inte. ååååh jag blir knäpp!
Ska väl sitta framför datorn ett tag till och titta på tv sen så blire väl sängdags antar jag (: mys med pojken kan man inte tacka nej till (aa).

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0