Grillning (:

Nu sitter man framför datorn och inte gör ett skit. Det har varit riktigt mysigt att grilla med pojkens familj (:
Vi släppte i kräftburarna så nu får vi se imorgon om de har blivit ngt.
I helgen blir det inget gjort antagligen. Gick inga bussar til Amanda så de blir inget med de.
Men om ingen har lust att vara med lilla mej så får jag sitta själv hemma hos pojken.
Inte så roligt men vad ska man göra.
Jag ska väl snart lägga mig ska försöka att ställa in mig nu och försöka att gå upp klockan nio varje dag.
Hur nu de ska gå :P haha. När man har gått upp klockan två - tre alla andra dagar av lovet haha.
Jag längtar faktiskt tills skolan ska börja (:
Jag ska ha praktik i fem veckor :D så jävla skönt!
Sen ska jag vara på samma ställe som sist ^^ maggan!
Det ska bli kul att träffa dom där igen och Annso (: yeeey!
Det blev dock inga bilder idag :O Jag hade fullt upp med att ta hand om dennys syskon som skulle leka i lek parken så jag fick bli en lekkärring idag :P haha.
Aja men ska dra nu ha,
Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0