Har fått en kusin och ett kusin barn! (:

Den 18 augusti 2009 föddes min kusin och mitt kusin barn (: båda blev de pojkar.
Det skiljde bara 1 timme och en kvart mellan dom. Jag träffade tyvärr inte min kusin barn, men min nye kusin fick man träffa. Han var så jävla söt. Så de blir antagligen en Simon elr Marc/kus.
Så idag var man där och träffade min kusin. Jag fick ngr bilder på han också. Sen så skulle han såklart ha en present med ifrån min familj. Det vart en rosa elefant som spelade "blinka lilla stjärna", så jädra söt vad den och de var han värd!

Så idag har de inte hänt så mkt. Åkte in till stan på eftermiddagen och fick köra min mormors bil och skjutsa hem min pojk.
Nu kmr jag inte träffa han för ens på fredag :P men de ska bli skönt med att få vara lite själv med (:
Men nu ska man öva på teorin och slappa vid datorn.
Här kmr lite bilder ifrån igår och idag:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0