Hemfärd..

Nu sitter man hemma igen med datorn i knät framför datorn (: det känns att det var ett tag sen. Jag har inte varit hemma på ca 2 månader nu.
Slappade imorse innan man skulle åka hem. För hela dan igår gick åt att packa. Jag fattade inte hur mkt grejer jag hade med mig.. Men när jag åkte dit så hade jag ändå med mig mer saker men när jag skulle stänga väskan så gick den precis ihop. Så jag blev happy face då.
Sen så var de bara att åka in till stan för att ta bussen hem sen. När vi kom in till skövde så träffade vi på shoffa och linus. Trevliga saker de!
Så man slapp ju att ha tråkigt på bussen i alla fall (: Så har man planerat att man ska på axvalla marken och sen övernatta hemma hos sofie. Om de nu blir så. Men blir de så, så ska de bli riktigt kul (:
När vi väl var framme så stod pappa på parkeringen och väntade på oss. Han hade hämtat min bil som vart inne på reperation. Så jag fick köra idag. Det kändes jävligt ovant. Jag hade ju inte kört på skit länge.
Sen så när vi kom till lidk så åkte hela familjen och handlade på åhléns och hemköp. På åhléns köpte jag ansiktsmask, face scrub, nagelack, mallar till fransk manikyr och hårinpackning. Massa nya grejer (:
Sen på hemköp så vart de bara en massa mat (: mums!
Efter de var man helt slut när man kom hem, hehe.
Så då gjorde man sig i ordning i ansiktet och sina naglar (:
Men snart ska man lägga sig. Det ska bli skönt att få lägga sig i en dubbel säng nu (: man har fått legat i en helt vanlig liten säng hemma hos pojken. Men nu ska de bli sweet dreams (:

     
min packing                        jag & älsk                ego pics. -->

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0