Natt prat (:

idag har man tvättat sin bil på utsidan och på insidan. Den blev precis som ny :D så nu vet jag inte om jag kan med och åka i den imorgon XD haha.
Imorgon börjar skolan med, faaan! Jag har fått världens sämsta schema! åååh!
Men efter skolan ska man träffa amanda som man inte har träffat så mkt på lovet. Men de ska bli kul. Hon ska även ha med sig sin lilla vovve :D
Idag så umgicks jag med mormor till och början med. Vi tvättade våra bilar och hade de mysigt och pratade (: världens bästa mormor! Sen så körde hon in mig till stan för att jag skulle följa med ann-sofie för att hon skulle sola i skara. Man får ju ställa upp för laget :D men vi hade de faktiskt kul. Men även så träffade jag älsk med. Han kunde inte åka hem :P han ville väl heldre umgås med mig. hehe. Vi har bara varit ifrån varandra en natt. Men de räcker för han :P hehe.
Så vi tog en glass på stan med (: mums!
Sen så träffade man gamla vänner på stan som man inte har sett på år (:
När vi kom till lidk så stod min pappa på station och väntade på lilla mig ^^
Sen så bar de hem (: jag och ann-sofie har planerat lite med inför nästa helg (: ska överraska min pojk med de med :D hoppas att han blir nöjd. Men vet inte hur jag ska säga till han :P men de löser la sig. hehe
Men nu ska man snart sova så man orkar med skolan imorgon :P men de blir väl inte många timmar i skolan imorron heller.
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0