Slappar dag idag!

Idag har det inte hänt så mkt. Jag och pojken satt och slappade hela eftermiddagen. Vaknade vid 2, haha.
När klockan började närma sig halv 5 så fick pojken för sig att vi skulle åka in till stan och hitta på ngt. Så när vi kom till stan visste vi inte alls vad vi skulle göra. Så vi gick och velade runt. Men vi gick till Helensgården och åt god mat (: Det vart fisk och stekta potatis, muuums!
När vi kom hem så gjorde vi i orning på all tvätt som fanns och vek i ordning de och pojken var redig med att diska.
Sen så kom hans farsa och hans plastmamma hem med barna. Så hade hon plockat svamp (: 2,4 kilo! Najs de :D
Men nu ska jag sova :D Jag har till och med lovat pojken att jag ska gå upp klockan nio imorgon :O
Jag fattar inte hur jag ska orka de?!
Lika bra att man lägger sig nu då.

btw, amandaahlm jag saknar dig som attan! <33

  

Jag fick en klockren kommentar av pojken när vi skulle äta. "Man ska väl äta maten och inte bara ta kort på den elr?" XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0