the school begin..

Idag var jag första dan i skolan och det var skit bra (:
Tog sällskap med cecilia, vi hade ju lite att prata om..
Sen så mötte man rickard, nicky och jonas på stan och tog sällskap den sista biten.
Så var man bara två timmar i skolan. De va skit bra (: annars hade jag varit död.
Efter skolan så skulle man åka och träffa amanda. Men de vart inte av, för att hon skulle till kvänum. Aja, sånt händer.
Men istället följde jag med cilla och fikade med kattis, lola och ngn melinda. De var najs!
Efterår så gick vi runt lite på stan och kollade lite i affärer. Men sen fick man gå och möta pojken och sedan gå till mina föräldrar. Så vi åkte och handlade och sedan bar de hela vägen hem (: Gött att komma hem ibland.
Men de blev inte så mkt gjort hemma. Satte mig med min teori. Usch! det är ju tvunget de med.
Men nu så är jag färdig och ska lägga mig. Är skit trött nu. Har ju inte gjort så mkt men ädnå :P hehe
God natt! <33

Kommentarer
Postat av: Cilla

någon melinda xD haha, ja hon är fan en sort för sig själv!

2009-08-26 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0