dagens..

Har inte hunnit att uppdaterat mig så mkt idag. Har inte varit hemma på hela dan. Den enda tiden jag hade kvar var nu (:
Idag har man kört bil ifrån lidk till hjo (: det var kul. Men det var en bit att åka men vad gör de när man får köra ;) aja.
Just nu sitter man i soffan och är helt död. Har ätit lite mörk choklad för att skämma bort mig lite, har inte ätit godis och sånt på jätte länge. Jag tycker att jag har varit skit duktig. Sen så har man tagit på sig myskläderna och tvättat av sig sminket. Tänkte att man skulle göra i ordning ansiktet med så jag gjorde face scrub och hade på min ansiktsmask, så nu är mitt ansikte skit lent. Så jädra skönt äre!
Men snart ska det väl bli säng tajm, jag har fått skit ont i ryggen med. Usch!
Idag fick jag reda på med att det är en till som har gått bort med i en bilolycka :O vad är det som händer med allt folk elr?!
Det är den ena efter den andra som går bort. Det har omkommit 3 ungomar nu. Det är ofattbart asså! Så hemskt. Kände dom inte så bra heller, men ändå. Jag förstår nu hur alla mår.
Ne nu ska vi inte prata mer om de nu blev jag skit deppig bara för de.
Sen så blev det inget nytt liv idag heller, hehe. Jag hann inte med de, plus att det regnade med "/.
Men imorgon ska jag försöka igen, om jag hinner. Jag kanske ska med pojken till hans släktingar. Jag blev till och med erbjuden att få bli tatuerad när som helst. Men jag vet inte hur jag ska göra. Har inga pengar till de heller. Men samtidigt ska han inte ha så mkt för att han ska göra de. Sen vet jag inte vad jag vill tatuera om jag verkligen är säker på de jag vill ha heller. Jag har ju kollat in en tatuering men jag vet inte om den är den rätta, aja. Nu blev jag skit nojig, haha.
Får väl se hur jag gör om jag kmr hem med ngn tatuering elr om jag skiter i de.
Men nu ska jag sova innan jag somnar i soffan. Det vore inte så kul. Men man har ju en stark karl som kan bära en in. Men han är väl inte så glad på de, haha.
Här kmr bilderna på dom tatueringar som jag har funderat på:

  
 
  

godnatt everybody <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0