Solen vid sjön (:

Idag har man slappat som faan. Jag blev väckt av min pojk imorse vid nio men jag orkade bara inte gå upp. Så jag somnade om igen. Jag gick upp sedan vid 10 och pratade lite med pojken och kollade läget. Sen så satte vi oss och kollade på tv och jag somnade på soffan :O haha. Men jag vaknade upp lite senare av att jag var själv i soffan så jag gick och la mig i sängen ogen och gick upp klockan två. Jag är laaaat! haha.
Men sedan fick man ta på sig kläder (linne och shorts). Pojken gick över till grannen medans jag skulle göra i ordning mej i flera år. haha.
Så när han kom tillbaka så kom även hans granne med (: så vi gick en liten promenad med hans granne och hans hund (som vi brukar vara hundvakt åt). När vi hade gått ett tag så gick vi ner till sjön som finns i närheten där han bor. Så vi satt där och slappade gärnet :D.
Så vi satt där nästan hela dan, skit mysigt (:
Men sedan bar de hem för vi blev så jävla hungriga. haha.
När vi hade ätit och de så gick jag och pojken ut med hunden igen (: han ville lära mig hur man hanterar hunden och sånt. Det kan ju vara nyttigt när man ska skaffa hund sen :P
Aja, det är de jag har gjort idag.
Just nu sitter jag i soffan och precis haft mysigt framför tv:en med pojken med godis och dricka (:

Så här kommer lite bilder med (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0