natt blogg...!

Just nu sitter man i sin säng med datorn i knät. Jag orkar inte riktigt än sova, hehe.
En massa freak sitter och skriver till en på msn, har inget bättre för mig haha.
Nu har man planerat lite (:
Torsdag: ska man träffa Ann-Sofie och sola solarium innan man börjar skolan. Man vill inte känan sig blek när man kmr XP
Fredag: då blire en träff med Amanda i skara (: ska bli riktigt mys. Har inte hunnit att träffa henne så mkt på sommarlovet tyvärr. Sen ska hon ta med sig lilla hunden med så man får se den in real life :D yeey!
Faan och skolan ska börja på fredag med :O
Jag längtar verkligen inte! Man går väl inte så många timmar som tur e! Men på fredag ska man väl bara träffas och prata om en massa grejer. Sen så sticker man ju till skara så de ska bli skönt.
Men på måndag börjar min praktik med :D ska bli så jädra skönt med de!
Så jag ser faktiskt fram emot att ha 5 veckors praktik :D
Just de imorgon kmr även min mormor till mig och vi ska tvätta bilarna (: sen så kanske de blir lite solning med :P hehe. Mkt man ska sola då. Men de är alltid skönt att bli brun ^^
I helgen kommer älsk till mig (: haha.
Sen så sticker väl han på söndag. Så nu kan han inte övernatta hos mig på måndagar mer. Jag har ju inte sett mitt schema än och han har inga sov mornar :O
Aja, skit sak samma nu. För nu ska lilla jag sova (:
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0