Nu är det fixat!

Vad skönt! Nu är min nyår fixad allt är planerat nu.
Så nu är det bara väntan kvar.
Just nu sitter jag och väntar på mat innan jag dör av hunger, hehe.
Idag har de inte hänt så mycket, var iväg på ett ärende in till stan.
Fy skön vad halt det är ute elr, all blask har ju frysit på så de e skit halt.
Men bra gick de i alla fall, jag lever ju fortfarande i alla fall.
Så nu sitter jag framför datorn och fördriver tiden, det finns inte så mycket annat att göra.
Ikväll blir det antagligen mys med min pojk, det gillar vi!
Btw. vad tycker ni om min header?!
Jag är inte riktigt nöjd med den, jag ska göra en ny sen när jag har fått ideér och bättre bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0