(:

Idag åkte jag och denny runt lite överallt. Så vi var borta vid madia market i skövde :D
Faan vad grejer dom har där :O det var skit kul att gå där!
Så jag kollade på en tlf idag som jag ska köpa imorgon (: hade inga pengar så jag fick överföra, hehe.
Men imorgon är den min, min, min!!
Just nu sitter jag och rerigerar bilder :D dom blir fin, fina!
Sen ska dennys granne komma hit en sväng på en kopp kaffe och då smiter la jag och denny iväg med hennes hund (:
Promenadis! Man kan aldrig dö av för mkt motion ;)
Fint, fint väder ute också så de ska bli perfa!
Men sol behöver jag inte för jag tycker att jag är fin i min hud nu. Solarium är ju bra ;)


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0