faan, faan!

Imorse vaknade jag utav att jag hade fått en urinvägsinflamation. Helvete! Men det räcker inte med de klockan var ju för faan 5 :@ ååååh!
Så jag satt på toaletten i en fucking timme. Jag led som faan! Så jag var tvungen att duscha, men de skulle jag ju göra i vilket vall som helst men. Ofta man går upp och duschar när klockan är 6! Sen så är de sommarlov med. Då ska man ju ligga i sängen och dra ^^. Men nu när man har varit uppe så tidigt kanske man kan komma i säng i tid inatt (: men jag lär ju vara dö idag :P.
Aja. Får väl se hur de ska gå då.
Sony ericsson w995 here i come :D
fy faan vad jag längtar! Så nu kmr nästan alla mina pengar gå till tlf. Men det är väl sånt man får leva med ;D
Jag ska väl sitta uppe ett tag till tills det har gått över. Men sen ska jag nog sova 1 - 2 timmar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0