Fått en fotlänk :D

idag vaknade jag klockan 1 :O fattar inte hur mkt jag sover. gick och la mig igår vid 2. så jag har sovit 11 timmar. det är sjukt, så nu kan jag inte vara trött i alla fall ;D
imorse fick jag min fotlänk utav dennys granne. hon håller på mkt med smycken och sånt så hon gjorde en till mig. så jag är skit nöjd nu. det första jag gjorde var att jag tog på mig den ^^
så nu har den suttit där hela dan.
just nu så har det kommit en massa folk på besök. massa jävla ungar med. faasen så de kan hålla på. det är håll igång i skogen!
så nu sitter jag vid datorn för att tagga ner och dricker min energidricka :D göttans!
på lördag fyller dennys lilla syster 3 år (: så då ska de väl bli kalas med tårta (: myys!
imorgon kommer min bror med och ska övernatta ^^ så de blir väl att dom ska ut och fiska och jag ska försöka sola och bada om det nu blir fint väder (:
sen så ska jag in till stan och hämta dennys ring som har varit på slipning och möta min bror och  vi åker hem till denny igen. så de får la bli att man får lägga sig i tid ikväll så man är pigg imorgon.

min skit fina fotlänk (:

så nu ska jag sitta och redigera lite bilder och sånt (:
puss <3


Kommentarer
Postat av: cilla

ah den va skit fin xD <3

2009-07-21 @ 12:45:41
URL: http://evitahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet :D

2009-07-22 @ 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0