Nu är du min (:

Idag var jag och pojken iväg till media market igen. För att jag skulle köpa min tlf (:
Vi hade skit kul där inne. Vi spelade som faan med deras högtalare och skit :D.
Sen så gick vi väl där inne i 1 ½ h säkert. Var lite trött i slutet. Men vad ska man göra när man vill ha en tlf ;)
Men nu har jag den i alla fall. Jag läste på internet att man inte behövde ladda tlf i 24 h! Det räcker ju med att den får ladda klart så lång tid som den behöver. För när den är full laddad så slutar strömmen att gå in i den elr vad man nu ska säga. Så den laddar ju inte hela tiden. Så de måste vara ett skämt som alla säger att man ska ladda den i 24 h.
Aja. Nu sitter jag hos pojken och leker med min tlf. Ska väl lägga mig i sängen snart och pilla lite på den ^^.
Men jag blev skit nöjd i alla fall :D!

Jag fick det bevisat idag att jag är en riktig blondin. haha.
Jag tog ur mitt minnes kort som jag hade i den gamla tlf. Kortet var på 1 gb.
Så tog jag ur de kortet som satt i den nya tlf för att jag trodde att det bara skulle vara på 512 mb. För det brukar de ju vara.
Så jag rensade de gamla kortet på lite skit och så.
Men sen kollade jag på de kortet som jag hade tagit ur de gamla så visade sig att det var på 8 gb. hahaha. Fatta att jag blev sur på mig själv. Men aja. nu är de fixat i alla fall.

Nu ska jag dra. Hej salong!

                                                              
          min efter längtade w995
   


  
denny står och kollar    Data nörden (denny) 
på högtalare.                 behövde ett nytt tangentbord

       
tog lite kort med kameran 8,1 mega pixlar!         köpte även ett tlf
                                                                         fodral. Duktiga mig!  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0