Promedan idag igen (:

Idag vaknade jag utav att dennys syskon väsnades och lekte utanför dennys dörr. Inge vidare att vakna till sånt :O hehe.
När jag äntligen fick ur denny ur sängen (jag fick dra ur han ur sänge. Faan jag var helt slut när jag äntligen fick ur han) så gick vi och käkade frukost (: sen fick jag reda på att vi skulle över till dennys granne och hämta hunden för att vi skulle gå ut med den. Så de var bara att hoppa in i duschen och få i ordning på håret och bli ren. Så blåste jag håret och målade på lite maskara. Sen gick vi iväg.
Sen åkte jag och dennys granne till affären :D måste handla! haha.
Så när jag kom tillbaka så kammade vi hunden. Men som vanligt så skulle de börja regna. Men det gick ju bra i alla fall :D
Nu så sitter jag i soffan och snart ska vi gå iväg med hunden till grannen :)
Bilder kmr!

Så köss och hej!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0