Regn, regn!

Idag har jag vart med mamma i stan och fixat en blomster uppsättning till hennes morfars begravning.
Sen så har jag åkt omkring i stan för att träna lite. Vi var nästab överallt som man kan vara i lidk :P
Så åt jag och familjen i stan på vänermuseet. Det smakat skit. En jävla köttfärslimpa som dom hade slängt pacon i. Fy faan. Aldrig mer! Men sen tog jag massa sallader som jag trodde skulle vara skit goda. Men som vanligt smakade dom röv med :O Vad är de här. Här betalar man pengar så att man ska få mat sen får man ngn annan jävla äcklig skit. Så får de faan inte gå till!
När vi var på väg hem skulle mamma in på lidens med. Det var väl lika bra att åka dit :P hon köpte lite blommor till rabatten hemma. Jag blev så jävla förvånad när jag var där. Min matte lärare Rune var där XD hahahaha!
Så när vi väl kom hem så var de bara att sätta fart att plantera. Det gick skit bra, vi blev as nöjda (:
På kvällen vart de mat (: grillat, färskpotatis och sallad. Så klart att det skulle bli efterrätt med jordgubbar :D muuums!
Men nu ska jag kolla på lyxfällan.

Puss

en liten bild med (:
Jag och min kärlek:

Kommentarer
Postat av: cilla

din kärlek? jag ser inte mig på bild någonstans? :S

2009-07-10 @ 14:09:36
URL: http://evitahh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha. skulle du tro att jag var kär i dig :O <33

2009-07-10 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0