Shopping och träffa vänner (:

idag åkte jag in till stan i skövde för att träffa en gammal barndoms kompis. vi had bestämt att vi skulle shoppa idag. och så vart de. vi gick och kollade över allt i alla affärer. men då klart när man tar sig tid till de så hittar man inget :O men de roliga var att jag hittade saker som jag ville köpa men jag köpte de aldrig. Så mina nya funderingar är att börja shoppa på nätet. Där finns ju alla grejer och sånt som man vill ha. Men jag vet inte.
efter när min vän hade åkt hem kom amanda och christian in till stan (: så jag umgicks lite med dom och medans vi väntade på denny. men han kom ju till slut (:
så bar de av till mc donalds :D skulle ju ha två glas till ^^ denna veckan var de lila. inte lika snygga som dom blåa var men aja.
sen gick vi och velade runt på stan efter de skulle dom åka hem och vi skulle åka hem. så när vi kom hem gick vi till grannen och pratade lite. mysigt!
hon håller på mkt med smycken och sånt. så jag beställde en fotlänk utav henne (:
så nyss fick jag reda på att det redan var färdigt. så imorgon kommer väl hon hit och ska visa mig de och jag ska betala.
sen blir de väl att jag ska slappa för de mesta vid datorn elr ngt.
måste få ordning på min blogg med. jag är inte alls nöjd med den "/
satt och kollade runt på andras bloggar idag och fy faan vad avundsjuk jag är. får la fixa den på ngt sätt. hehe

denny köpte en fläkt.       min goa glass :D
 

men snart ska jag väl sova antar jag.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0