Dagens och gårdagens!

Igår var jag på studenten i Skara (: Jag och min familg var bjudna till min granne (min barndoms vän). Dom hade ju inte tur med vädret ialf. Usch. Det regnade som satan hela tiden.
Efter vi hade kollat på massa folk uppe på katedral kollade vi på dom när dom tåkade. Vi gick och kollade i bitan sen när som skulle simma på folksarmar :P hehe. De va fult.
Efter de gick vi till bowlingen med min jävla skoskav :O jag har skit ont i mina fötter nu bara för de. Man ska aldrig gå med nya skor på sig :O
Sen när vi kom dit fick vi dricka lite bål och pratade med allt folk.
Men vi kollade även på när dom åkte i stan (: masas folk som man kände.
Vi åt mat och hade de trevligt.

Idag när jag vaknade mådde jag inte alls så bra :O jag var skit varm och hostade som ett jävla as.
Jag gick upp vid 9 och åt frukost och lite sånt. När klockan blev 11 så gick jag och la mig i dennys säng med kläderna på och deckade XD Dom andra höll på att städa som faan i hela lägenheten medans jag sov. Det kändes inte bra :P
Sen vaknade jag vid 3 gick upp och tog en alvedon. Annars hade jag inte klarat mig :O
Jag hoppade in i duschen och gjorde i ordning mej sen gick jag och denny till affär'n och köpte goooodia :D goett!
Det  ska bli mys och titta på film snart (:




P
uss och hej trevlig helg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0