(:

Nu har jag inte skrivit här på ett tag :P men nu så kmr det ett litet inlägg ;)
Helgen har varit bra (: jag och Denny var på crousingen! Vi åkte Cadillac fleetwood!
Jag träffade inte mkt folk som jag kände. Det sög! Men jag fick väl nöja mig med en french hotdog! hahahaha. korvfia!
Resten av helgen slappade jag (: det behövde jag.
Idag så slutar jag skit tidigt :O jag har bara en lektion så sen sticker jag.
Jag ska ner till skara och fixa med min internetbank och hämta ut ett kort på munken. Sen ska jag kolla igenom vad jag har för saker hemma. För de har jag ingen koll på :P
Hoppas jag får se ngn rolig person i skara då :D ha!


      



Puss, puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0