Toppen dag idag!

Jag har inte mått så bra nu de senaste. Jag har haft en jävla urinvägsinflamation. Faan.
Men de e bara att dricka citron vatten (: men snart är det över.
Jag är skit lycklig idag. Min dag har vart bra.
Jag var uppe redan klockan halv 7 :P Denny skulle till skolan. Men jag kunde inte sova mer :P
Så jag är skit pigg idag. Just nu sitter jag och kollar på tv med min laptop i knät (:
Myyys! Nu e min pojk hemma så de ska väl bli mysa av!
Sophie kanske ska komma hem till Denny och mej (: Så man kan få umgås med henne lite. Det var ju ett tag sen sist :P

Imorgon ska jag på studenten i skara. Jag ska kolla på min granne och en släkting till mig ( mammas kusin barn) (:
Min familj är bjudna hem till Robin (:
Jag hoppas att det ska bli en trevlig helg utan regn! Så man kan sitta ute i solen och äta.
Men jag vet faan inte vad man kan hitta på i student present till Robin. Det är svårt. Men hoppas att jag ska hitta ngt bra (:

Puss och hej trevlig helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0