vackert väder :D

Igår var jag på trafikskolan och körde. Det gick skit bra (:
Efter de körde pappa mig till Cilla såjag fick umgås lite med henne med (: det var mys! Kul att träffa dig. Vi måste umgås oftare för faan!
Sen fick jag gå och möta Ann-Sofie på matmagasinet. Vi skulle åka och sola :D Vilken tur att jag träffade mamma och pappa där för annars hade vi fått gå till ö&b. Usch. Vi hade heller inte hunnit med bussen.
Sedan när vi var framme i skara gick vi till Meddo :D Jag tog den mellersta solariumet. Helt förvånad att jag inte brände mig :D färg fick jag med. faasen så skönt.
Sen när vi kom till lidk så kom denny och mamma i bilen. Jag fick övningsköra (: Vi körde hem Ann-Sofie. Sen bar de vägen hem.
När jag kom hem vart det bara tv för hela slanten (:

Idag har jag suttit ute i solen (: STEKA!
Men just nu kokar jag färskpotatis och ska snart öva mera på teorin till körkortet. Det är ju tvunget de med. Nu är det inte långt kvar :D faan vad skönt det känns!
Senare kmr min mormor och min bror (:
Snart ska jag äta.

Köss på räva :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0