Dagens :P

Jag har inte varit inne på ett tag :P men nu skriver jag äntligen.
Helgen har varit bra. I fredags så blev jag sjuk. Helvete. Men lördag skulle jag till min bror som fyller 21. De va gött med smörgåstårta :D och i söndags var jag hemma hos min kusin som fyller 20 i veckan (: de va najs! Körde hela vägen. Skit kul!

Idag mår jag inte alls bra. Jag är varm som helvete och grinig som faan idag.
Jag vet inte vad det är med mig :S
Men jag ska ha samhäll sen och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men de löser sig,
Tio i 2 ska jag köra på trafikskolan men jag slutar 1 idag så jag vet inte vad jag ska göra då.
Men men.
Sen ska jag hem och göra klart historian så att den blir färdig för den ska vara inlämnad imorgon.
Usch!
Nu ska jag lämna ifrån mig datorn.

Puss, puss <3

Kommentarer
Postat av: sarah gustafson

Hejsan Fia :D hur är det? Det var längesen man hörde något från dig ;P

Hoppas allt är bra :)

<3

2009-05-19 @ 14:14:01
URL: http://sarahgustafson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej (: det var ett tag sen! får la träffas snart :D

2009-05-19 @ 21:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0