Freeeeedag!

Jag somnade på soffan igår typ vid 6 så jag kan faan inte vara trött idag :P Men jag hade skit svårt att sova. Men nu e jag grymt taggad :)
I eftermiddag ska jag åka till cilla och göra i ordning oss och ha de kul (:
Sen ska vi på förfest hos cillas killes vän. Får la se hur de går. Jag kmr ju inte känna en jävel där ialf :P haha
Sen ska vi till bowlingen. Det skulle tydligen vara ngt band där som skulle spela. Så de kmr vara svin dyrt när vi kmr dit :P
När klockan är 23:50 ska jag åka med bussen till skövde och träffa min underbaar pojk :) <33
Vi kmr att vara hemma hos han skit sent men vad spelar de för roll när man ska träffa han!! :)

Nu ska jag slappa lite till i min morgonrock framför datorn. Sen blir de att byta om och käka sen blire Cilla :D :D <33

Puss, puss <33


Kommentarer
Postat av: Cilla

klart vi ska göra om det :D fast då får du slagga hos mig eller nåt så vi kan va ute längre, och dra till gabbes med ;) utan en full gillis som ska spy och ha sig! HALLÅ!



<3

2009-05-31 @ 12:09:06
URL: http://evitahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0