Onsdag!

Idag har jag vart i skolan. Umgåts med Jönsolle och Rickard (: Skit kul. Har inte garvat så mkt som jag gjorde idag XD
På min stora rast har jag så körde jag på trafikskolan. Jag gjorde en liten repetion på enkelriktat. Sedan åkte vi iväg till vägverket och jag skulle parkera och ha mig där.
Den vanliga parkeringen gick bra (: men den jag var mest nöjd med var fickparkering. Jag klarade de galant på första försöket. Jag är skit stolt!!
Efter skolan hämtade mamma mig (: vi åkte iväg till cheapy och skulle kolla på en parksoffa. Men de blev inget köpt :P
Vi skulle åka och hanlda på maggan! Jag träffade Helen och Ann-Sofie (: Jag saknar stället som helvete. Jag hade ju skit kul där!
Nu e jag hemma :D sitter och äter vindruvor och ska snart träna på teorin!

Imorgon kmr de att suga hårt :S Jag ska ha nationella i engelska :S BAJS!
Sedan slutar jag sent som räva!
Nu är de faan inte långt kvar tills man fyller 18 :D jag börjar redan känna mig mognare ;P haha.
Lööööördag ska de bli nu nu nu! :D

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0