(:

Idag på morgonen hade jag prov i programmering. Det vet i faan hur de gick men aja :P
Skolan var bra för övrigt (: fikade med cilla, kattis och lola (: myyyyys!
Sedan fick jag gå till mormor och vänta på att mamma skulle in till stan (: det gick bra. Men det var så jävla varmt bara. USCH!
Efter de åkte vi och handlade. Fick träffa Ann-Sofie en kort liten stund.
När vi skulle åka hem. Vilken jävla kö de var överallt med alla jävla bilar :O
Resten av kvällen ska jag tillbringa framför datorn (: roooligt!

På fredag ska jag ut med vännerna på krogen. Faan va kul de ska bli :D
Längtar som helvete och är skit taggad!

Filla & Cia's föttet :P


Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0