Helgen som var (:

Jag har inte hunnit skriva så mkt nu. Men jag ska uppdatera mig lite nu (:
I fredags var jag ute på krogen för första gången med världens bästa cilla <3 kvällen var lyckad. Efter de tog jcg bussen till skövde och skulle träffa pojken (: full va jag ialf. haha
I lördags var jag och denny ute med dennys syskon på en promenad. Vi var på lekplatsen och sen åt vi glass. Det var helt underbart. Men jag längtar inte tills att få barn för tidigt. Jag är alldeles för omogen :P hehe
Idag har jag slappat för de mesta. Klippt pojken och grejer (:
När jag kom hem fick jag världens goaste mat :D Färsk potatis, sill, skinka och ägg röra typ :D muuuuums!

Nu kmr lite bilder ifrån helgen (:

Cecilia <3                          Cilla & Jag                         I lekparken                       Min mat (:
       

Kommentarer
Postat av: cilla

mohaha :D hur blev jag så ful?

och btw, jag startar "mat-trender" i bloggen ;)

2009-06-04 @ 19:11:10
Postat av: Sofia

Du är skit in ju <333

Haha. Jag har märkt de ;D

2009-06-09 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0