Lite utav veckan,

En liten uppdaterin: Onsdag, var jag iväg till ullared med två av mina klassvänner och min pojk. Vi var där i några timmar. Nu är jag klar med julklappar till min mamma, pappa och min bror. Nu är det bara resten kvar. Efter ullared åkte vi till gbg och skulle göra en marknads undersökning. Den gick bra, vi frågade 40 personer :) Sen drog vi hem och var kl 8 i lidk. Vi släppte av mina klassvänner och åkte sedan vidare till skara. Efter en lång resa så åkte vi hem och la oss med en gång. Igår, denny hade blivit sjuk så jag vågade inte åka till skolan eller lämna han hemma själv hemma eller på en buss. Så jag var hemma hela dan och gjorde te och soppa och sånt till han :) Men han var inte mycket till sällskap i alla fall. Han sov för de mesta. Idag, är även hemma idag med. Jag har inte gjort så mycket idag. Har typ bara legat i sängen och myst framför tven. Men funderar på att åka och handla snart. Vill överraska min älskling :) See ya,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0