Mobiltelefoner..

Just nu sitter jag och kollar runt på mobiltelefoner. Jag älskar elektronik, jag gillar nya telefoner.
Något som jag skulle vilja ha är en touch skärm och vanliga knappar med. Det blir lätt att man ledsnar på touch så därför skulle jag vilja ha de.
Jag skulle ju helst vilja ha Sony Ericsson men den enda som är ny är satio men den verkar inte så rolig. Jag har sett på den för att en släkting till mig har den.
Men jag ska vänta tills det kommer ut en nyare (:
Men ändå kan jag inte köpa mig en ny, jag har bestämt mig att ha den telefon som jag har i ett år ungefär.
Förr så brukade jag köpa nya telefoner jämt :P men nu har jag bestämt mig att inte göra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0