Söndaaag!

God morgon alla sömntutor!
Jag har ätit frukost för ett tag sen, smarrigt!
Ska snart ge mig in i duschen, så jädra skönt.

Igår så blev det inget bakande för att dom hade bestämt dig att det inte skulle bli ngt kalas. Så det är fram flyttat nu. Men paket hade vi med oss i alla fall. Jag och älskling hade köpt en pumpflaska som det stod diskmedel på, den var skit snygg. Dom blev i alla fall nöjda och har redan hällt i diskmedel och börjat använda den. Vi poppade även popcorn i går i en sån här maskin ifrån ob nordica. Det var första gången jag såg en sån och den var skit cool!
Så jag och älskling kollade på pring it on igår, haha. Den är bra den filmen.
Men jag har slagit rekord och jag kollade på hela filmen ^^ jag brukar oftast somna i mitten av filmen.

Sen vet jag inte om jag ska åka hem ikväll eller inte, jag tror att älskling har smittat mig. Jag har börjat känna mig varm och fryser på samma gång. Så jag tror att jag har åkt på feber, usch!
Jag vill inte vara sjuk mer, mina lärare blir snart knäppa på mig. Men vad ska man göra när man är sjuk då, man kan ju inte gå till skolan i alla fall. På tisdag ska jag ha redovisning i information och layout och sen ska jag ha matte prov med. Jag vet inte hur detta ska gå ihop heller.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, det är så uppfriskande! Jag älskar att ducha!
Puss på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0