dagen och planeringar..

Har varit en lång dag i skolan idag. inget kul alls elr vad säger ni?!
Började 8 och slutade halv 4. Skulle ha fikat med Sophie men de blev inget av för att mamma missuppfattade mig. Jag bad henne att jag skulle ringa henne när hon skulle hämta mig, men hon hämtade mig efter skolan så jag fick ställa in de. Jag skulle till praktiken med som jag var på förut och lämna tillbaka dom ny tvättade kläderna. Men mamma hade glömt dom hemma. Så de bar hem med de samma.
Så har jag suttit vid datorn sen jag kom hem, soft!
Fixade även min header som ni ser. Jag blev riktigt nöjd! (:

Så imorgon blir det ett nytt försök att fika med Sophie, mys!
Sen ska jag försöka att få med mig kläderna med för dom måste ju tillbaka.
På torsdag ska jag även till Skara med och träffa Amanda och umgås lite.
Får väl se vad som finns att göra i Skara. Det finns ju inte så mkt men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0