Haft så mkt för mig den sista tiden...

Hej, hej.!
Jag har inte hunnit att skriva så mkt nu den sista tiden. Jag har haft praktik och vart skit trött varje dag sen jag kom hem. När jag kom hem var klockan 5 typ och då skulle man sätta sig vid datorn och försöka att vara social och sen var klockan bara nio och då fick man sätta sig med teorin. Så jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga. Men jag ska försöka att hinna med de nu. För jag har ändrat mina arbets tider efter att dom har börjat att öppna tidigare nu. Så nu går jag från 8:00 till klockan 15:00. Så de e rätt softa. Men min kropp verkar inte gilla de. Jag blir som en gummi docka när jag kmr hem. Men de får man leva med, hehe.
Jag älskar onsdagar på jobbet, man behöver inte fråga vad man ska göra för de finns saker att göra hela tiden. Dom får in massa varor då så hela lagret är fullt. Men de går snabbt.
På torsdag börjar jag skolan, så jävla gött! Jag har verkligen saknat alla och en spec. person!!
Cecilia min lilla polkagris. Så de ska bli så jävla gött med skolan. Börjar med matlagning, från klockan 8:00 till 10:50. Så de e bara praktiskt så de e skit gött. Men de va en stor del till att jag valde de med. Men jag tycker faktiskt om att laga mat.
Efter skolan åker jag till Skara. Ska övernatta där för att mamma och pappa ska åka iväg så jag och denny blir lonely i huset, rätt najs! Hoppas att man kan träffa lite folk med.
På fredag åker jag och denny hem till han i Skövde för att vara där lite med. Men på söndag åker jag hem så kmr jag att träffa mina föräldrar med. Mmm, det gillar vi!

Men nu måste jag dra, ska öva på min teori så man klarar av körkoret!
Puss, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0