Knepig kille på stan!

Måste berätta en sak som hände idag.
När jag och Sophie satt och fikade så att det en kille bakom oss. Men jag såg han inte för jag hade ryggen emot han. Men när vi gick ut så berättade Sophie att han hade suttit och flinat åt oss när vi pratade. Det var ju inte ett normalt samtal vi hade. Vi satt och flummade och pratade om killar och sex, haha. Ett typiskt samtal när de gäller oss.
Så när vi stog utanför ingången så kom han ut och kollade på oss och flinade. Sen när han gick längre bort så kollade han bakåt hela tiden.
Sen så ångrade han sig och gick tillbaka emot oss och sedan gick han åt ett annat håll och kunde inte sluta kolla. Vilken människa elr?!
Sen så skulle vi gå och kolla på skor borta vid rörstrands (om de nu stavas så) så satt han där inne och kollade på skor. Det var så jävla pinsamt. Asså fy faan vad han kollade på oss.
Jag har aldrig varit med om ngt liknande asså. Men kul var de. För vi hade ju ingen vanlig volym på vårat samtal utan att vi pratde som om det var vilket samtal som helst.
USCH, vilken människa han var.
Aja, men kul var de. Var bara tvungen att berätta de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0