Skoooolan!

Just nu sitter jag i skolan och har de tråkigt. Jag har ju inte världens roligaste lektion heller, Information och Layout B! Usch!
Aja, sen ska jag börja min andra lekiotn sen för första gången. Jag vet att det är Rättskunskap men vet inte vad den ska handla om elr vilken lärare jag ska ha i den. Men de ska väl lösa sig, haha.
Undra vilka som är här idag så jag inte får gå själv i skolan och se mobbad ut. Men jag har ju ngr som man kan va med också, och det är inget fel på dom alls. Men jag brukar inte umgås med dom så ofta så man vet ju inte direkt vad man ska prata om. Sen så ska jag kolla upp lite grejer i skolan som jag måste tills på fredag. Det är ju lika bra att göra de nu än att göra det i sista sekund.
Efter skolan som ni vet ska jag äta med mina föräldrar och sen ska jag till supermarket som jag praktiserade för dom ville prata med mig. Sen så har jag även tagit hem kläderna jag hade där för att tvätta dom. Så dom ska tillbaka.
Så jag hoppas att jag blir klar snabbt så han inte ska sitta och prata med mig i flera år, haha.
Klockan tre ska jag träffa snyggingen Sophie. Det ska bli så kul, vi brukar ha så otroligt kul och mysigt tillsammans. Man brukar prata med henne om allt mellan himmel och jord så de känns skönt.
Så de ska väl bli en kaffe elr ngt, mums!

Men nu ska jag jobba. Vi hörs baby ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0