tråååk...

Jag har så extremt tråkigt idag. Jag skulle ha åkt in till stan och träffat Sophie men mina föräldrar skulle inte ha åkt in förrens ikväll och sen så hade jag aldrig hunnit göra i ordning mig tills vi skulle åka.
Men man får väl ta de på en vecko dag istället (: det skulle kännas mkt bättre. Efter skolan så är de ju skit bra.
Imorgon börjar skolan igen, det känns så skönt. Har ju haft praktik i fem veckor nu. Det har varit mkt kul men man har ju saknat sina vänner. Man har ju inte direkt hunnit att träffa ngn efter jobbet för man slutar ju så sent och vill bara hem.
Jag ska tydligen ha praktik efter påsk med så man slipper ju skolan en hel del med! Goett!
Jag vet inte vad jag ska skriva om mer, haha.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0