Stackars älskling!..

Hej hej :)
Igår så satt jag och skrev min redovisning som jag skulle ha om boken.
Det tog hur lång tid som helst, jag var klar klockan tolv!
Men en rolig sak som hände var att min älsklings data stol gick sönder, haha!
Han satt bara på den och rätt som de va så ramlade han bara ner på golvet, så då gick ett sånt ben till hjulen sönder.
Han skrämde ju livet på mig ;O
Men jag tyckte faktiskt synd om han för han var hur ledsen som helst.
Men han skulle fixa den idag tror jag.
Idag i skolan gick bra, hade redovisning på boken och de gick bra :)
Efter de så hade vi hjärt-lugnräddning (HLR), det var hur jobbigt som helst eftersom vi höll på från 11.45 - 15.30.
Men de gick bra i alla fall!
Efter de så åkte jag till skara till min älskling för att äta pizza bara för att dom på pizzerian skulle bjuda oss på de!
Det är verkligen världens bästa pizzeria!
Men tyvärr så blev de ingen solning för att jag inte pallade de för att det blev så sent.
Det blir nog solning på onsdag istället, yeeey!
Men nu ska jag kolla på halv åtta hos mig!
Puss,
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0