2010

Hej, nu har jag kommit hem så skönt.
Jag har haft en jätte trevlig kväll igår med många goa människor.
Jag vill bara tacka alla människor som fanns där på festen.
Det var en mycket bra nyår på länge!
Vi kom hem på natten vid 4 och sen så gick vi upp kl 1.
Vi var riktigt sega när vi hade gått upp.
Första så käkade vi frukost, te och rostade mackor. Så otroligt gott!
Sen så satt killarna och spelade tv spel så då passade jag och Amanda på att sitta vid datorn och ladda upp bilderna som vi tog på kvällen. En del bilder kunde man garva mycket åt minsann, haha.
Men som tur var så laddade hon inte upp dem värsta bilderna. Men många bilder kom upp.
Jag och pojken åkte sedan där ifrån vid 8 tror jag.
Så borta bra men hemma bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0