6/1

Hej allihopa (:
Jag har inte haft tid till att skriva här!
Men här kommer en uppdatering:
hmm, nu ska vi se.
Idag var jag på kalas hos min mormor. Jag gick upp "skit tidigt" klockan 9, haha.
Jag har vart så lat så jag har gått upp klockan 12-1 någon gång. Men nu fick jag gå upp tidigare för att hjälpa min mormor med alla förberedelser. Det har varit super trevligt!
Igår (tisdag) så var vi i stan och skulle fika, men tyvärr så var de inget öppet. Vad sur jag var då, det var -14/-13 grader ute och det var skit kallt ute. Jag kunde knappt inte känna mina fötter, jag ska aldrig mer vara ute när de är så kallt! Men jag får skylla mig själv lite med eftersom jag gick i vanliga tygskor. Jag hann inte att ta på mig några andra skor och jag tänkte inte på att det skulle vara så kallt heller. Men man lär väl sig av sina misstag, haha.
Sen så åkte jag och pojken hem till min mormor för att ta en kopp kaffe och bestämma om dagen efter hur vi skulle göra. Det var trevligt. Vi fick en massa kakor och grejer, de var gotti!
Men nu känner jag att jag skriver för mycket, hehe.
Men här kommer en liten bild med ^^ :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0