7/1

God kväll alla bloggläsare (:
Idag när jag vaknade så har jag och pojkvännen gått på en långpromenad i skogen hemma hos mig. Vilken djup snö de va, det var skit jobbigt att gå. Men bra gick det i alla fall. Tur att man inte gick först ^^ hihi.
Egentligen idag så skulle vi ha åkt till Amanda och Christian men det snöade som faan och var skit halt. Så vi ville inte utsätta oss för några risker att det skulle hända oss något ute på vägarna. Men det kommer ju alltid fler dagar som man kan träffas.
I middags så gjorde jag och pojken pizzor (: mumsit!
Jag fick göra degen och han fick skära, jag är så kass på sånt. Men bra gick de i alla fall.
Så nu är jag propp mätt!
Imorgon ska vi antagligen åka hem till min pojkvän (:
Hoppas att vädret är bättre, men annars kommer det väl få ta den tid det tar att åka.
Sen så har min pojkvän sagt att vi ska åka till en parkering och "leka" lite med bilen. Så jag vet hur jag ska göra om de skulle bli något.
Det skulle bli skit kul i alla fall.
Men nu ska jag sticka, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0