Äntligen hemma!

Hej allihopa (:
Nu har jag kommit hem för en stund sen.
Jag var lite lat i morse och sov lite längre än vad jag skulle ha gjort.
Men man gör inte så mycket på den första lektionen så de var mer lockande att sova ut.
Sen så efter den lektionen så har ju hur lång rast som helst och det pallade jag inte idag.
Men jag gick upp 11 (: det var hur skönt som helst.
När jag var klar så samåkte jag och mamma in till stan (:
Första lektionen började bra i alla fall, fick gå ifrån för att göra klar min redovisning.
Jag har ett arbete om att ta kort på mitt praktik företag och göra en presentation om den.
Sen när jag kom tillbaka till skolan så satte jag mig med en gång och redigerade den, det är ju lika bra.
Hann dock inte bli färdig med den så jag ska sitta hemma och arbeta med den nu.
Efter skolan så hämtade pappa mig i skolan så åkte vi till mamma som satt och arbetade.
Men klant som man är så glömde jag att ta med mig arbetet ifrån skolan.
Så jag fick ta bilen och åka tillbaka till skolan igen och hämta den.
Sen vart jag även hemma hos min mormor senare och tog en lite fika, hur mysigt som helst.
Nu så sitter jag här och kom på att jag inte hade ett program på datorn som jag fick ladda ner nu.
Så nu sitter jag och väntar på att den ska bli klar.
Här kommer även en liten bild på mig med:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0