Broccolisoppa

Idag vaknade man lite tidigare än vad man har gjort alla andra dagar.
Jag har precis duschat och nu när jag satte på tven så var de fucking åmål, jag kunde inte byta. Haha
Den är så bra och vilka minnen man får utav filmen med kläder och sånt.
Men det jag egentligen skulle göra var att leta fram något som vi ska äta, alltså recept.
Det vi ska laga är en krämig ost- och broccolisoppa. Jag hoppas på att den blir bra men de vet man inte gör man har lagat den. Men jag fick ju MVG på mitt matlagningsprov i skolan så jag hoppas på att jag har några kunskaper i alla fall.
Men här är bilden på receptet i alla fall:
Här finns receptet på broccolisoppan

Efter jag har ätit middag så ska jag antagligen hjälpa mamma med tvätten och städa lite på mitt rum.
Städa och sånt är de värsta som finns men man blir ju nöjd sedan eftersom man har fått ordning på grejerna.
Men sen så gör man lilla mamma glad med när man hjälper till, det är väl också något positivt i de hela.
Men nu drar jag och ska ta på mig lite kläder och förbereda maten.
Kramar,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0