Tisdag 12/1

hHej igen (:
Pimplingen med pojken och hans vän gick hur bra som helst förutom att jag frös om mina tår och händerna.
Men fick man bara röra på sig så gick det ju över.
Så nu är väl planerna att vi ska pimpla i helgen, hehe.
Man får väl hänga med på de, annars sticker jag hem till Amanda!
Bilder ifrån pimplingen:
Robin och pojken
I måndags så lämnade jag in min bil på reperation och fick en lånebil det blev en audi a3 tdi, mums!
Audi a3 tdi 1.9
I skolan har det gått bra annars är riktigt nöjd över mig själv faktiskt!
Sen så hade jag en rast på 3 timmar så jag åkte till skara för att umgås med Amanda.
Vi blev så hungriga så vi åkte och hämtade upp min pojk och hans vän på skolan sen åkte vi till mc donalds!
Det var riktigt gott men man orkar ju inte äta upp allt så tur att man kunde ge bort det istället för att kasta de.
När jag kom hem efter skolan så la jag mig i soffan och kollade på tv, jag kollade färdigt på top model men såklart så ska man somna med. Så jag sov i ungefär 4-5 timmar, det är sjukt!
Så jag har inte en aning om hur jag ska kunna somna inatt, men de ska nog lösa sig!
Puss,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0