Seg som faan idag ;P

Igår så tänkte jag att jag skulle vara vaken ett tag eftersom jag inte kunde sova.
Innan jag la mig så spelade jag och mamma kort (: jag vann i ett spel, det kändes skönt!
Jag råkade att sitta uppe lite för länge igår med ;P
Jag var skit seg på att gå upp, men jag får skylla mig själv!

Men nu sitter jag här i skolan. Jag har även haft en redovisning, den gick bra (:
Sen så har det kommit nior till skolan som vill få reda på information om handelsprogrammet.
Så vi får sitta och berätta om vad som är bra med programmet.

Idag ska jag vara kvar i stan och för hoppningsvis så ska jag ta med mamma och kolla på min bal klänning (:
Man får ju alltid hoppas!
Sen så ska jag få tillbaka min bil idag med ^^
Hoppas min pärla blivit bra i ordning gjord!

Men nu ska jag jobba vidare.

Puss,
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0