Har fått mycket gjort idag!

Hej på er (:
Igår efter skolan var jag iväg med Madde och Alex för att kolla på bal klänningar.
Jag hittade en väldigt fort som tur var (:
Här är den:
Det ska vara denna, men färgen ska vara beige (:
Idag har jag varit hemma ifrån skolan för att jag har en jävla förkylning så min näsa rinner hela tiden.
Men jag hade inte så mycket vila idag i alla fall, jag fick ta hand om tvätten så jag körde två maskiner.
Sen så har jag lagat potatisgratäng, jag tror den var god i alla fall för jag kände inte så mycket.
Jag har även fixat i ordning i mitt nya rum (: Jag har burit in sängarna och min byrå och lite allt möjligt. Men jag är inte helt klar med de får jag ta imorgon för just nu är jag slut körd.
En bild på rummet kommer imorgon när det är ljust ute så de blir bättre kvalité på bilden.
Just de på söndag ska jag, pojken och Robin kanske pimpla i Skövde om de inte ska blåsa.
Det ska bli riktigt trevligt!
Sen så blir det övernattning och sen så åker vi till skolan jätte tidigt på morgonen.
Men jag har tur, jag börjar klockan 9, sååå skönt!
Men nu ska jag kolla på tv och ha fredags mys!
Puss,
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0