Längtar hem!

Nu sitter jag i skolan, har just nu min sista lektion (:
Jag ska hålla på att göra ett individuellt manus i rörlig bild.
Det är inte så kul, men man måst ju!
Jag hade egentligen tänkt mig att gå och fika med Cilla m.f.
Men jag blev tvungen att sitta med detta nu.

Idag har de gått bra i skolan, har även haft gympa och vi skulle göra ett eget schema över ett träningspass.
Eftersom jag inte haft de på hjärnan så fick jag jobba tillsammans med maja, det gick ju bra.
Men hon har ju gått på gym och sånt, så de var lite jobbigt att hinna med i hennes tempo ;P
Nu så har jag ont i mina ben och armar :P
Jag klarar mig ändå.

Efter skolan ska jag väl hem antar jag.
Jag får se vad jag orkar att göra när jag kommer hem.
Jag har rätt mycket att göra.
Igår så skulle jag skriva religionen men klant som man är så somnade jag ifrån de :P
Så de måste jag göra när jag kommer hem eftersom jag har de i läxa imorgon.
Imorgon kommer även min älskling (:
Han skulle ha sovit hemma hos sin kompis för att dom skulle ha varit med i en fiske tävling som var skit tidigt.
Men nu så skulle de inte bli något så nu ska han komma till mig (:
Det ska bli hur mysigt som helst.
Kanske ska köpa lite godis med, mums!

Men nu ska jag jobba vidare.

Puss,
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0