Onsdag 13/1

Hej (:

Imorse vart det inte bra, mamma stog i duschen när jag gick upp och skulle duscha.
Sen så när jag blev klar så sa pappa till mig att jag inte behövde skrapa rutorna, men de behövdes visst så jag kom iväg för sent. Men sen när man kände att man skulle komma i tid så är det ju alltid något mer som ska förstöra de. Jo för när jag kom in till stan så var det en jävla kö så jag stod säkert i den i 10 minuter eller något.
Men nu sitter jag här i skolan i alla fall, jag kom inte mycket försent i alla fall, kanske typ 5-10 min.
Idag så ska jag bara ha två lektioner och slutar rätt tidigt, det är najs (:
Sen när jag kommer hem så måste jag göra ett cv, blä!
Men nu ska jag jobba vidare.

Puss,
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0